Okej, nu tar vi tag i det här!

Publicerat 2015-06-29 kl. 13:36:37 av Isabel Håkansson
Idag tar jag tag i bloggandet igen. 3 veckor har gått av sommarlovet och jag har bloggat katastrofalt dåligt! Tänker & tänker.. - hur vill JAG ha det? Jo, jag vill blogga. Kunna ha ett rullande och fungerande liv med både häst, blogg och kompisar.. hur svårt kan det vara? Att sitta uppe nån timme extra om kvällen och gå upp 20 minuter tidigare har aldrig stoppat mig förut. Statistiken sjunker vilket är ganska självklart, men det är så tråkigt. 
 
Nope, nu tar vi tag i det här tycker jag! Kameran hänger på till stallet och om några timmar när jag kommer hem ska allting dokumenteras därifrån. Hur det gick att rida Pepsi, hur det går med Snobben och lite annat allmänt efter-stallet-snack. Stay tuned. 
 
                         
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Vad jag längtat efter att få se ett sådant här inlägg. ;) Åh, kommer bli så grymt!! <3

2015-06-29 @ 18:35:08
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback