Ni är helt fantastiska ❤ // godmorgon!

Publicerat 2015-06-27 kl. 13:20:00 av Isabel Håkansson
Jag måste få starta det här inlägget med ett stort och fett tack till ER. Nu på sommarlovet går livet stup i ett, stallet på morgon och kompisar på kvällen. Den lilla tiden som blir över lägger jag åt familjen och mig själv. Bloggen hinns inte med riktigt men jag har den fortfarande i bakhuvudet, hela tiden. Dem senaste dagarna har det kommit upp 1-2 inlägg om dan - och ni är fortfarande aktiva på att klicka er in här?! Jag lovar, lovar, lovar att jag kommer gottgöra er. Men jag låter det komma som det kommer, just nu finns inte tiden. Punkt. Men det kommer som sagt, det lovar jag ♥
 
Hur som helst, lite uppdatering om Snobben kanske? Jo, dem senaste 3 nätterna har han fått sova inne & gå i sjukhage om dagarna. Igår när mamma släppte ut honom så tyckte hon att han såg fräsch ut, och mycket riktigt så var han 100gånger bättre igår när jag kom. Lät honom sova inne en natt till för säkerhetsskull, och om han är lika fräsch idag så ska vi ta oss ett skrittpass i paddocken. Jag hoppas verkligen det! Jag har abstinens efter min Snobb och han börjar bli riktigt uttråkad... drog iväg med mig igår när jag skulle leda tillbaka honom ut till hagen efter att ha borstat & pysslat om honom, skrapar med hovarna i golvet när han står inne och är allmänt uttråkad och understimulerad. Pepsi ska ridas idag iallafall, ska känna av honom på ridbanan litegrann bara. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback