Någonting som alltid får mig att gråta...

Publicerat 2015-06-08 kl. 17:48:00 av Isabel Håkansson
.. är programmet "Tillsammans mot cancer". Jag har tittat tillbaka på alla gamla avsnitt och jag gråter lika hysteriskt varje gång. Jag gråter av rädsla och för att jag är så himla rädd att någon av mina närmsta ska drabbas, men främst så gråter jag för att jag tycker det är så himla orättvist. En av 3 människor får sjukdomen, men alla drabbas. Varför finns cancer? Varför, varför... tänk vad mycket bättre världen hade varit utan den hemska sjukdomen. 
 
Kommer ni ihåg mitt samarbete med företaget "For life"? Dem tillverkar armband för 100kr/styck och skänker princip all inkomst därifrån, till cancerforskning så att vi kanske, nån dag, kan få stopp på cancern. 
www.forlife.nu 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback