Mysiga måndag!

Publicerat 2015-06-01 kl. 19:09:00 av Isabel Håkansson
Waah, hej på er! ♥ Efter en middag i västerås ihop med pappa & Pernilla bestående av thai-buffé, samt fika med mormor, morfar, pappa, mamma och Pernilla efter det så är jag proppmätt nu. Alltså verkligen matkoma på högsta nivå, kan knappt resa mig upp... haha. Aja, det har varit en riktigt bra dag iallafall hittils och än är den inte över! Så himla härligt, älskar vädret som varit nu på eftermiddan med sol och värme. Hoppas att det fortsätter såhär! 
 
Idag hade vi vår sista musik-lektion i skolan och det var verkligen blandade känslor kring det. Jag kommer inte sakna att ha själva musik-lektionerna, men jag kommer sakna... jag vet inte... ALLT. Klassen, att gå in i musiksalen och ta fram en stol, sucka över tråkiga uppgifter och skratta åt hur vi alla låter ihop när vi sjunger. Jag kan inte få in i mitt huvud att det är slut nästa vecka. 3 år - POFF, borta. Det har gått så himla fort, för fort. Shit. 
 
Hur som helst... får bli mer snack senare ikväll eller imorgon. För nu ska jag gå och umgås med resten. Vi hörs ikväll? PUSS. 
Från mitt fönster just nu, så fint! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback