Morgonpromenad med tjejerna!

Publicerat 2015-06-21 kl. 12:25:19 av Isabel Håkansson
Nog för att Sala är en liten håla där alla vet allt om alla och ena dagens hemligheter är morgondagens nyheter, så är det himla fint här. Gick en promenad med tjejorna imorse, gick förbi en vattenpark och lunkade på i en långsam takt. Det är så himla sällan man är ute och går för att bara GÅ, men det är något jag absolut vill göra oftare. Den här dagen kommer att bli väldigt bra, för att jag är ordentligt utvilad efter att ha lagt mig i någorlunda tid igår och tagit en sovmorgon imorse. Kvällen kommer att spenderas i stallet då jag och Snobben ska iväg på träning, woho. 
 
Sen måste jag packa också.. för imorgon åker jag till Göteborg. Men mer om det senare - nu måste jag städa rummet och göra lite nytta. PUSS. 
↑ 4 bilder ifrån promenaden imorse ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback