Min sista högstadie-måndag.

Publicerat 2015-06-08 kl. 07:09:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon hörni! Nu är jag inne på min allra sista högstadie-vecka och min absolut sista måndag som högstadie-elev. Hur det känns..? Blandat. Jag har så otroligt mycket att se fram emot, mitt sommarlov kommer att vara bättre än bäst och firas in tillsammans med en massa människor som jag älskar. Men... sen då? I höst börjar jag freaking gymnasiet, och när jag går ut gymnasiet... ja, då tar jag studenten? HUR SJUKT? Waaah. 
 
Okej, hur som helst, en dag i taget - TACK. Idag så ska jag först gå i skolan då som sagt från 08-14, och efter det blir det snabba ryck ut till stallet för att motionera Snobben. Det blir en runda på 6 kilometer i trav & galopp, lite konditionsträning. Efter det så ska jag möta upp Madde och Becca för att vi ska spraytanna oss. Det kommer sitta fint nu till skolavslutningen och allt, att vara gyllenbrun och fräsch. Så den här dagen kommer förhoppningsvis att bli riktigt bra! 
 
Vad gör ni idag? ♥♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som en bra dag! Hade också behövt lite mer färg innan avslutningen haha😝 Har själv provridit min nya medryttarhäst idag :)

2015-06-08 @ 19:38:44
URL: http://nilssonwallden.blogg.se
Postat av: Alma

Fasen vad snygg ponny du har

2015-06-08 @ 20:50:26
Postat av: sonny

Omg din ponny asså :O

Haha för att förvarna dig lite så är Gymnasiet helt annorlunda från högstadiet, Strängt och så.

2015-06-09 @ 12:12:43
URL: http://nouw.com/Sonnyandersson
Postat av: Julia Axelsson

SITSEN DÄR ISABEL, SÅ GALET BRA!! :D <3

2015-06-09 @ 15:27:41
URL: http://nouw.com/juliaaxelsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback