Lite frukost och bloggning innan stallet..

Publicerat 2015-06-19 kl. 10:22:09 av Isabel Håkansson
 
Godmorgon! ♥♥ Och innan jag glömmer bort - GLAD MIDSOMMAR! Vädret i Sala ser ganska grått & tråkigt ut, vilket kanske inte är drömmen under självaste midsommar.. men med en bra familj & grymma vänner ska den här dan nog bli väldigt bra ändå! Jag gick upp vid 9 imorse och gjorde ihop en frukost som jag åt medan jag såg på ett avsnitt av gossip-girl. Den serien, ooouufff. Ge mig deras liv, killarna i deras omgivning & ett stort hus i Manhattan. Tack. 
 
Anyhow, stallet väntar och jag ser verkligen fram emot att få sitta upp på Snobben igen. Jag tänkte mig ett basic-pass på ridbanan i skritt, trav och galopp. Bara känna igenom honom litegrann och träna, gas, broms och sådär. Sedan ska Philip köras en vända idag, inte jättehårt med tanke på att han vilat i ettpar dagar, men ändå så att han får svettas och jobba litegrann. Det älskar han! Kameran är nerpackad och jag ska se till att fota en massa nu när dem står på lösdriften och har det mysigt. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback