Lever livet & skiter i allt annat.

Publicerat 2015-06-14 kl. 15:14:16 av Isabel Håkansson
Hej på er! ♥ Det är min tredje sommarlovsdag och jag mår såsåså bra! Tar varje dag som den kommer, fixar stallet och tar hand om mina bortskämda ponnypojkar på förmiddagar och är med vänner om kvällarna. Skiter i allt som inte innefattar glädje och lycka för mig. Alla bekymmer - poff, borta. Ikväll blir det kompisar igen, och imorgonbitti drar jag mig till Stockholm för att jobba ettpar dagar och sedan kör vi på samma spår igen. Ska köpa nya stigbyglar då också. 
 
Jag har fixat ett tidsinställt som kommer upp senare idag med planer inför den kommande veckan, som förövrigt kommer äga! Jag ska försöka blogga så mycker jag kan nu under sommarlovet, just för att jag älskar det så mycket! Jag hoppas att ert sommarlov är grymt hittills och att ni mår som jag - skitbra.
 
Tills vi ses igen så bjuder jag på 2 bilder ifrån gårdagen ↓
Mina fina, bästa brudar ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback