Kina-lunch & ett långt bad.

Publicerat 2015-06-17 kl. 18:16:51 av Isabel Håkansson
Jag, pappa och syrran drog ut vid lunch-tid tidigare idag och åt jättegod lunch på en kina-resturang. Vi satt där i nån timme och sedan åkte vi vidare för lite andra ärenden. Trafiken är tät nu dagarna innan midsommar och imorgon måste vi upp tidigt för att hinna till tåg-centralen innan rusningstrafiken börjar. Så vi åkte hem därefter iallafall och när vi kom hem hoppade jag direkt ner i ett varmt bad. Jag är så himla utvilad & lugn i kroppen, några dagar i Stockholm med papi var precis vad jag behövde. Terapi♥♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

Drömutseende.

2015-06-17 @ 18:51:34
URL: http://emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback