Ingen kamera = PANIK.

Publicerat 2015-06-07 kl. 13:48:00 av Isabel Håkansson
Igår så hade jag i vanlig ordning med mig kameran till stallet, men när jag skulle ta upp kameran för att fota hästarna i hagen... så fungerade den inte? Den reagerade inte när jag satte på den. Jag fick fullständig panik & tänkte att det kanske var batteriet som var urladdat så när jag kom hem och tänkte sätta den på laddning - så hittar jag inte min kameraladdare? Alltså ÅH. Jag blir galen på mig själv...... 
 
Ingen kamera = inga nya bilder = dålig bloggning. Jag har alltid älskat att bjuda på fräscha bilder i bra kvalité, men tyvärr kan jag inte leverera det just nu.. Blä. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Michelle Petersson

Åh va tråkigt! Inte kul när kameran som man ofta använder helt plötsligt slutar att fungera :P
Kram

2015-06-08 @ 07:26:43
URL: http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback