Gissa vad jag och Snobben ska göra på söndag?

Publicerat 2015-06-19 kl. 19:20:00 av Isabel Håkansson
På söndag så ska jag och Snobben på terrängträning i Gesala! OM nu inte ponnyn lägger den dumma sidan till och vägrar gå in i transporten. Men jag har tränat mycket lydnad ifrån marken på senaste tiden, samt att jag och mamma ska lastträna honom imorgonkväll.. så förhoppningsvis går han på transporten utan några större bekymmer på söndag när det är dags att åka. Snobben älskar att hoppa terränghinder & är inte ett dugg tittig på hinder, så kommer vi väl dit så tror jag allting kommer att gå jättebra! *pepparpeppar*. 
 
Det enda som skulle kunna gå fel är väl om det skulle förekomma vattenträning. Att vi t.ex ska rida igenom en stor vattengrav eller något liknande. Snobben går nämligen inte ens i vattenpölar när man rider honom, hehe. Meeen, den ponnyn kan förvåna om någon så vem vet... han kanske galopperar igenom vattengravar i full galopp utan bekymmer? Det återstår att se på söndag, helt enkelt. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad roligt! Lycka till!!!

2015-06-20 @ 21:30:29
URL: http://www.ecbphoto.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback