Efter en runda på stan...

Publicerat 2015-06-06 kl. 15:13:08 av Isabel Håkansson
ATM.
 
Min morgon startade med en frukost ihop med mormor & morfar runt 11 tiden, och sedan började jag fixa mig ganska direkt. Jag mötte upp Ida på stan för att köpa lösögonfransar och lösnaglar till skolavslutningen, och sedan följde vi med Madde och köpte lite grejer som hon behövde till avslutningsfesten. Den kvällen kommer ääääga. Hur som helst, när vi inhandlat allting vi skulle handla iallafall så avslutade vi med att gå och käka på en utav pizzeriorna i stan. Det var gott, men jag har skaplig matkåma nu. Haha.
 
Dem skulle dra vidare men jag valde att gå hem för att hinna plocka lite på rummet innan stallet. Idag får vi se vad det blir för hästarna, uteritt eller longering... Hm. Kvällens planer är oklara än så länge, men troligtvis stannar jag bara hemma och tar vara på den sista tiden som mormor och morfar är här. Dem åker hem igen på måndag-morgon, efter att ha varit hos oss i en hel vecka! Sen är det bara några veckor till innan vi åker upp till dem ♥ Så roligt. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback