Dan innan midsommar ♥

Publicerat 2015-06-18 kl. 22:39:26 av Isabel Håkansson
Hej på er! Kvällen är kommen och jag ska alldeles strax gå & lägga mig tänkte jag. Imorse vaknade jag upp i Stockholm och begav oss ut i trafiken tidigt för att slippa hamna i alla bilköer. Vinkade av pappa på tågcentralen och i skrivande stund sitter jag i Sala. Det är jobbigt att vara skiljsmässobarn, att behöva packa ner och upp resväskor och hela tiden tvingas sakna antingen mamma eller pappa... But that's life. Jag ska verkligen inte klaga, jag har världens bästa föräldrar och familj. 
 
Imorgon är det midsommar vilket för mig kommer att innebära ett fullsmockat, men roligt schema. Klockan är ställd på 9 imorgonbitti och då ska jag upp till stallet. Känna igenom Snobben på banan, köra Philip och smörja all läderutrustning. Snobben har skött sig galant under dessa 4 dagar som Sanna ridit honom, hoppade som en gud i måndags på deras hopp-pass enligt hennes egna ord och har varit lugn och riktigt snäll. Philip har varit som vanligt - det vill säga världens gulligaste och snällaste lilla ponnykille. Stått med glittrande ögon och uppskattat allt gos & ryktande. 
 
Vi hörs imorgonbitti, right? Jag jobbar på att få in bloggen som en vardagligrutin i mitt liv igen. Den rutinen har nämligen heeelt prioriterats bort nu dem senaste veckorna som varit och mycket annat har kommit emellan. Skolan, kompisar, hästar och annat. Men som sagt.... jag jobbar på det. 
Imorgon ska jag pussa ihjäl denna lilla lurvboll, rufsa om i hans tjocka fluff-man och krama honom tills han inte längre har tålamod att stå still ;) Jag tröttnar aldrig på mina fina små ponnyhjärtan. ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback