Dagen innan... skolavslutning?

Publicerat 2015-06-10 kl. 08:28:59 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Dagen innan skolavslutning, WAIT WHAT? Min hjärna är kvar i April månad nånstans och jag kan inte ens tänka mig att jag... slutar... på Ekeby imorgon? Jag kommer sakna allt så himlahimla mycket. Tänk er, när jag började 7:an så bodde jag ute på landet i ett hus med mina föräldrar & syrran. Jag hade precis fått Snobben och kämpade med att få honom att överhuvudtaget vilja trava över bommar och våra uteritter bestod av att stå och hoppa omkring på frambenen i diken pga att han inte ville gå. Nu är mina föräldrar skilda och Snobben går fram what so ever. För att inte tala om hur människor omkring mig och jag förändrats som person, WOW.
 
Dagens planer? 
 
♥ Gå vår absolut sista klassdag... *gråter*
 
♥ Till stallet & fixa där samt promenera Snobben. 
 
♥ Hem, duscha och fräscha till mig rejält. Fixa mina naglar & allmänt förbereda mig inför imorgon.
 
♥ Sova... 
 Kameran är tillbaka och OM bloggen kommer pumpas på med bilder dem kommande dagarna? Eh, ja. We're back in bussiness. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback