ATM.

Publicerat 2015-06-03 kl. 23:18:07 av Isabel Håkansson
Avrundar kvällen med lite lugn musik och gos i sängen med Bella efter en bra kväll med en del av släkten. Jag har spenderat timmar ihop med mina kusiner ifrån Stockholm och jag tycker om dem såsåså mycket! Vi gick till en park med hundarna och var där länge. Snackade ikapp & lekte lite. Sen skjutsade jag omkring dem en och en på moppen, vilket dem tyckte var jätteroligt! Vår moster kom även och ska sova här ettpar nätter, hon bor utomlands nu för tiden och hade med sig popcorn i både karamell och choklad-smak till oss som hon köpt därifrån... hm, spännande! ;) 
 
Nu ska jag - efter att ha målat naglarna - sova. Den här dagen har varit jättebra på alla plan och jag hoppas på en ännu bättre dag imorgon! Snobben ska ridas igenom ordentligt och få svettas lite, så kan vi förhoppningsvis rida ut utan några konstigheter på fredag. Okej, slut snackat. Puss & godnatt, sov gott ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback