Skiljsmässo-barn & Stockholm.

Publicerat 2015-07-07 kl. 22:04:11 av Isabel Håkansson
ATM, grått väder, balkonghäng och hög musik - livet.
 
Hej på er! Äntligen lite uppdate ifrån en dator, jag har spenderat mestandels av dagen i stallet där 3G't är princip obefintligt nu för tiden... Snobben var iallafall jättesnäll idag! Så himla roligt att rida honom nu för tiden, så himla glad och framåt. Lite tittig var han till en början, men det är förståerligt med tanke på hans överskottsenergi. Vi galopperade i uppförsbackar, travade i lågform och skrittade i rask takt på långa tyglar.
 
Efter att jag ridit och fixat stallet färdigt för dagen så åkte jag hem, duschade och åt tacos med mamma och syrran. Klockan sju gick mitt tåg mot Stockholm och nu sitter jag här, hemma hos pappa. Livet som skiljsmässo-barn... kommer jag nånsin att vänja mig? Trots att det gått över ett år nu, så kommer det alltid att kännas konstigt och som att något är fel när jag inte åker hem till det röda huset ute på landet där både mamma, pappa, jag och Pernilla bodde. Åh.
 
Hur som helst, har ni gjort något speciellt idag? Lämna en kommentar med din blogg-adress så lovar jag att kika in och lämna en eller flera kommentarer. Har ingenting att underhålla mig med nu och några timmar framåt.. ni vet vad ni ska göra.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Amanda & ridtravaren Lilleman

Förändringar i livet behöver inte alltid vara dåliga :) Du kanske behöver tänka framåt bara och inte så mycket bakåt..?

2015-07-08 @ 11:49:21
URL: http://bagheeraomalley.blogg.se
Postat av: Amanda & ridtravaren Lilleman

svar: ja det förstår jag, men det har gått så lång tid nu..? ett år? var det en "kaos-skillsmässa" eller var de både överrens och det gick ändå väldigt snyggt till?

2015-07-08 @ 12:14:53
URL: http://bagheeraomalley.blogg.se
Postat av: Amanda & ridtravaren Lilleman

svar: Det är inte kul alls ju. Du kanske behöver göra just det? Skriva av dig eller prata med någon? :)

Svar: Vi får se.. att snacka om saker som är jobbiga har aldrig varit riktigt min grej. Jag låter dem försvinna sakta men säkert inom mig istället.
isabelhakansson.blogg.se

2015-07-08 @ 12:18:09
URL: http://bagheeraomalley.blogg.se
Postat av: Molly Bergh

Du får gärna kika in på min blogg om du har tid eller lust. :D

2015-07-08 @ 14:28:21
URL: http://www.nouw.com/mollybergh
Postat av: lovisa

Kan inte du göra ett inlägg om hur dina föeäldrar skiljdes? Och ditt humör och dina tankar va kring det just DÅ. Tacksam för svar och din blogg äger! :)❤️

2015-07-08 @ 17:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback