Q/A // slumpvalda frågor.

Publicerat 2015-07-23 kl. 15:34:00 av Isabel Håkansson
Nånsin tröttnat på hästar eller att ha häst? 
Aldrig tröttnat på hästar överlag, men självklart har jag precis som alla andra lite dippar här & där i mitt intresse för hästar och ridsporten. Just nu är jag i en sån "dipp". Känner mig inte lite motiverad till ridningen då jag och Snobben halkat efter i vår träning efter att jag varit borta så mycket. Men nej, aldrig att jag tröttnat helt på hästar eller att ha häst. Det är de bästa som finns! 
 
Sminkar du dig vardagligen och isåfall vad använder du för smink? 
Jag har tänkt att skriva ett inlägg om mina vardagliga sminkrutiner, och jag skulle säga att jag för det mesta är fixad när jag ska ut och träffa folk. Men självklart kan jag gå osminkad och med håret ofixat i en tofs ibland också! 
 
Hur långt tror du att din blogg kommer lyckas sträcka sig om du ger 110%? 
Tror att alla kan lyckas om man ger 110% av sig själv och brinner för nånting tillräckligt mycket. Även om det tar tid för vissa och andra blir upptäckta på 1 månad eller 2. 
Favorit-bloggar? 
Här, här & HÄR hittar ni tre utav mina absoluta favoriter. 
 
Hur är du som person, mer ingående och försök att inte bara förklara med enbart korta ord. 
Okej, den här frågan är svår. Folk omkring mig kanske uppfattar mig heeelt annorlunda, men ungefär såhär skulle jag beskriva mig själv:
 
En väldigt känslosam person som har svårt att släppa in nya människor i sitt liv. Jag har lätt att snacka med nytt folk, är sällan blyg längre. Men som sagt, det är inte alla jag släpper in i mitt liv. Är alltid ärlig och talar öppet utifrån vad jag känner där & då, krånglar inte till det genom att säga någonting som inte stämmer utan är istället alltid ärlig. Oftast glad och positiv, men kan vända på en femöring och bli en bitch också. Det är upp till folket runtom mig, hiho. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Tuva

Kul att läsa :D

2015-07-23 @ 18:47:43
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se
Postat av: Lovisa Magnusson

Åh bästa du <3 Din blogg är en stooor favorit, det kan jag lova. ;)

2015-07-23 @ 23:06:24
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback