Make up your mind.

Publicerat 2015-07-26 kl. 15:47:54 av Isabel Håkansson
Jag ÄLSKAR mitt nya borst-set ifrån Mac! Det känns så lyxigt att sminka sig med alla braiga borstar och sminket sätter sig så mycket bättre när man använder sig av bra redskap. 

Om en timme går tåget mot Stockholm, mitt älskade Stockholm. Staden jag föddes i och alltid kommer att vara min hemstad även om jag skulle bo nån annanstans. Kanske flyttar jag tillbaka dit snart.. hm. Berättar mer om det ifall det skulle bli av, just nu är det bara en tanke som bollas fram & tillbaka med. Hur som helst, det ska bli kul iallafall och välbehövligt om nåt. Behöver komma bort ifrån Sala och bryta vardagsmönstret som för mig är väldigt grått och mörkt just nu. 
 
Från en sak till en annan - jag förstår att bloggen känns rörig för er läsare just nu, men för några veckor sen tog mitt liv en helvändning och nånstans där så tappade jag även bort mig själv. Om jag bara kunde skriva ut allting här så att ni kunde förstå... men tyvärr går inte det. Jag hoppas att jag kan landa lite snart och komma ner med båda fötterna på jorden igen, haha. Nu känner jag att det här inlägget blev väldigt osammanhängande och konstigt, meeen jag hinner inte fixa till det nu. Ni får helt enkelt leva med ett lite halv-konstigt inlägg fram tills vi hörs nästa gång ;) Puss
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Vanessa Andersson

Älskar mina sådanna penslar :)

2015-07-26 @ 18:35:09
URL: http://vanessaandersson.se
Postat av: Lina

Åh jag tycker helt tvärtemot dig. Att komma till Stockholm gör mig bara stressad och gillar inte staden alls. Tycker om det lugna här hemma, med skog runtomkring och hästar lite över allt. ;)

Men kul att man har olika åsikter, hade alla gillat det lugna så hade ju det inte funnits några stora städer! :D

2015-07-27 @ 09:14:49
URL: http://linastrom.horseworld.se
Postat av: Nelly

Åh vad köpte du de? Pris? Har bara wb borstar nu hahah <3

Svar: Pappa köpte det mig på Sephora i Stockholm, Täby C. Inte säker på pris! <3
isabelhakansson.blogg.se

2015-07-27 @ 18:58:00
Postat av: Julia Axelsson

Åh Stockholm, det är ju helt underbart där! ♡

2015-07-27 @ 19:47:24
URL: http://nouw.com/juliaaxelsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback