Klockan närmar sig midnatt..

Publicerat 2015-07-04 kl. 00:00:45 av Isabel Håkansson
Klockan tickar mot natte-tider och jag är i vanlig ordning uppe, inte trött för fem öre. Var ute på en kvällspromenad med hundarna för nån timme sen, gick i lite olika vattenparker. Det är så himla fint med alla vattenfall, vitmålade trä-broar, smala grusgångar och knallgrönt gräs. Sommaren är melodin för mig, att kunna vara ute vilken tid som helst på dygnet utan att man behöver oroa sig för att det ska vara mörkt när man ska gå hem. Älskar ♥
 
Vad har jag gjort tidigare ikväll då? Hm. Åkte upp till ett utav bad-brotten och badade med syrran, hoppade från klippor och umgicks med alla som var där och kvällsbadade precis som vi. Handlade med oss lite snacks påvägen hem som vi ska käka under vårt lilla film-maraton som vi ska ha såfort jag skrivit klart det här inlägget. 
 
Imorgon står klockan ställd tidigt för jag ska upp och rida innan det blir alltför varmt. Mer detaljerat vad som händer under morgondagen kommer... imorgonbitti. Nu - film-maraton, godis och sistime. 
Next up: ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback