Godmorgon ♥

Publicerat 2015-07-28 kl. 11:05:38 av Isabel Håkansson
Godmorgon! ♥ Jag är så himla glad, utvilad och taggad på dagen. Igår så stod jag länge och tvekade innan jag vågade mig på att klicka på publicerings-knappen. För som jag även skrev i det inlägget, jag hatar att visa själv mig svag... för i vanliga fall så är jag allt annat än det. Men ÅH, vad glad jag är att jag valde att publicera det ändå. Fick så fin respons både privat och här på bloggen. Så, tack hörni, verkligen.
 
Det kanske inte blev nån rivstart här inne med 10 inlägg om dan och en massa färgstarka inlägg med nyknäppta bilder och grym energi. Min energi har snarare varit ganska låg och inläggen varit få, men... när jag väl bloggat så har jag gjort det rakt ifrån hjärtat. Öppnat upp mig och skrivit utifrån hur jag verkligen känner, inte vridit & vänt på något.
 
Idag är en ny dag iallafall, och nya tag igen. Jag ska alldeles strax gå upp till den större stugan för att duscha och fräscha till mig litegrann. Planerna för idag är att åka in till Visby och shoppa, käka god mat och umgås. Hoppas ni får en jättebra dag, för det ska jag ha. Kameran följer med & så bjuder jag på lite bilder från dan senare i eftermiddag.
   
                                                                                   ATM ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback