En riktig bad-dag!

Publicerat 2015-07-05 kl. 23:54:00 av Isabel Håkansson
Lite natt-uppdate när den är som allra bäst.. eller vad säger ni? ;) Idag har jag badat 3 gånger, och bara varit ute i solen och tagit vara på soltimmarna som varit. Helt underbart! Något lite mindre underbart är dock att jag fått solexem och därför har som röda utslag över hela bröstkorgen... jätte irriterande. Och sen att jag har myggbett över hela armarna och benen efter gårdagen. Mys. 
 
Hur som helst, tog en lång dusch när jag kom hem för några timmar sen, tvättade håret och oljade in hårtopparna. Så nu när det är klart så ska jag, alldeles strax, krypa ner i min säng med macbooken och kolla på lite serier en stund. Ett perfekt avslut på en jättemysig dag och lite tid att ta igen energi på. Imorgon ska jag upp klockan 8, ut och gå en runda med musik i öronen för att sen ta tag i stallet. Snobben rids ut, lite intervall-träning och klättring blir det. Philip ska köras en vända på några kilometer & få svettas lite! Men.. mer om det imorgon. Nu - sova. 
↑ Dagens mini-skörd av bilder ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback