En bra torsdag väntas..

Publicerat 2015-07-09 kl. 08:08:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon! ♥ Igårkväll så åkte jag pappa & pappas flickvän och åt på en jättemysig resturang. Åt en god pastarätt och en jättegod (och mättande!) efterrätt efter det. På kvällen så tog jag mig en lång dusch och kollade på gossipgirl för att sedan lägga mig i en relativ tid. Jag börjar sakta men säkert vända tillbaka på mitt dygn, finally. Dagens planer ↓

♥ Gå ner till centrum med Pernilla, fika och inhandla lite nödvändigt.
 
♥ Krama pappa hejdå och åka hem till Sala igen..
 
♥ Snabb visit ut till stallet för att trimma Snobben i paddocken över bommar.
 
♥ Hem, duscha, sminka mig och fixa håret.
 
♥ Ut med kompisar.
 
♥ Sova med Sandra.
Jag ser fram emot varje ridpass på Snobben nu. Han är så utvecklingsbar och sååå häftig att rida. Måste visa film snart!
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback