Det bästa med att vakna först på mornarna...

Publicerat 2015-07-24 kl. 10:25:58 av Isabel Håkansson
... när man sover med kompisar måste ju vara att man kan knäppa bilder på dem. Hihi. 

Godmorgon hur som helst! ♥ Solen lyser och det är fredag, vilket inte kan bli annat än bra! Dagens planer är fortfarande inte helt satta, men stallet ska fixas och tre ponnysar ska motioneras iallafall. I en vecka framåt har jag nämligen hand om en B-ponny i stallet också, jätte busig och pigg som ett litet skott. Tänkte bara ta ut och longera honom i paddocken en stund så han får springa av sig lite energi. Han sprang i hagen som sjutton igår... Snobben ska ridas ut och Philip promeneras efter gårdagens körpass. Hard work work! 
 
Jag är så himla taggad på att komma igång med bloggen igen, få tillbaka min statistik som alltid var tre-siffrig och hålla bloggen i rullning med fina bilder & bra, varierade inlägg. Jag vet faktiskt inte varför jag tappat bloggen den här sommaren... Det har varit så mycket bara. Varit ute med kompisar kvällar och nätter och varit i stallet på förmiddan. Tiden har inte funnits, liksom. Anyhow, nu ska vi igång igen och jag är så glad över det! 
 
Nu - väcka mina tröttmössor till kompisar så vi kan gå upp & käka frukost. PUSS. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback