Bästa känslan - att vakna upp UTVILAD.

Publicerat 2015-07-08 kl. 12:24:26 av Isabel Håkansson
Godmorgon bloggers ♥ Igår somnade jag redan lite efter klockan tolv och vaknade för ca.. 20 minuter sen? 12 timmars-sömn och jag är nu 100% utvilad. SÅ SKÖNT och jag är SÅ redo för den här dagen. Sitter och käkar lite frukost och knåpar lite på inlägg till bloggen medan en spellista av Ed Sheeran rullar på i hörlurnarna. En perfekt start på vad som kommer ska bli en perfekt dag ;) Punkt.
Igår skrev jag länge med en tjej som var trött, förvirrad och ledsen. Den här bilden är till henne och alla andra som känner att bägaren är på väg att rinna över ♥ Puss.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback