10:15.

Publicerat 2015-07-26 kl. 10:15:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon! ♥ Jag loggade in & möttes av två kommentarer som gjorde mig så glad, men samtidigt väldigt ledsen. Tjejerna som skrivit till mig har lite samma problem som jag, vet känslan man känner under en attack och förstår. Tack så jättemycket tjejer för kommentarerna, blir så himla glad när ni väljer att skriva och dela med er. Verkligen. TACK
 
Idag är jag uppe tidigt, iallafall om man jämför med hur sent jag vaknat dem senaste veckorna. Jag ska upp till stallet strax tänkte jag för att trimma Snobben över lite bommar. Träna galoppfattningar och nöta lite sidvärsrörelser. Igår red jag ut med tre bra kompisar, vi snackade massor och galopperade i en alltför snabb fart. Hästarna var lite väl övertaggade till en början, men det blev bättre ju längre in på ridturen vi kom. Snobben lyckades t.om skicka av mig en gång första delen av passet. Busponny! 
I denna mysiga mjukisdress så åker jag nu iväg till stallet, hörs senare. PUSS. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback