Thursdaymorning.

Publicerat 2015-01-29 kl. 08:08:31 av Isabel Håkansson
Godmorgon, jag känner mig mer död än levande trots att jag somnade en timme tidigare än vanligt igår. Febern håller i sig men idag är en så pass låg att jag faktiskt kan dra mig iväg till skolan iallafall. Jag har tid på sjukhuset idag nångång under dan också, så jag måste ändå upp, liksom. Jag ska kolla till mina öron eftersom det blödde ur ena örat igår, hmmm.. Hur som helst, dagens to-do list ↓ 
 
♥ Skolan från 08-15:10, helt okej skoldag.
♥ Catcha upp med fika på stan tillsammans med två kompisar. 
♥ Ta bussen ut till stallet. 
♥ Fixa stallet samt longera Snobben om underlaget i paddocken tillåter, annars rider jag ut. 
♥ Smörja utrustning. 
♥ Hem och duscha, måla naglarna, blogga och sova i god tid. 
 
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback