Vinnaren av caseapp-skalet..

Publicerat 2015-01-12 kl. 15:44:31 av Isabel Håkansson
.. GRATTIS JULIA! Du har vunnit ett helt egendesignat skal hos caseapp. Mejla mig på: [email protected], eller på facebook. Grattis fina, fina du ♥ Julia skrev med en liten motivation med sin kommentar som jag tänkte lägga upp här..
 
"Åh jag vart inne och gjorde ett eget skal för ett tag sedan som jag så j*vla gärna hade velat få bära på min mobil, på mig och min självsfrände till ponny. Men tyvärr har jag för tilfället inte råd med det och mina föräldrar gillar inte att köpa saker på nätet - så det kommer väll inte riktigt hända.. 
Men jag skulle bli SÅ SÅ SÅ glad, alltså really. Håller tummarna och hoppas jag har lite tur, någon gång! 
Har gjort allt och lägger upp bilden på min blogg i eftermiddag. 

Kramis <3"
 
Julia, nu kan du gå in på caseapp.se, göra ett skal OCH få hem det helt gratis. Grattis ännu en gång!
 
Jag använde mig av sidan random.org när jag lottade vinnare, jag har alltså inte valt vinnare själv. Ni som inte vann den här gången, vänta bara.. Jag har nytt på ingång ;) 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Julia Axelsson

ÅH ÅH ÅH!! Tack så galet mycket going <3

2015-01-13 @ 13:21:53
URL: http://Julialinneaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback