Varför rider jag som jag gör?

Publicerat 2015-01-06 kl. 16:30:00 av Isabel Håkansson
 
Sv: Jag måste säga att det är jätteroligt och bra för mig om inte annat, när ni läsare skickar tips om vad jag kan blogga om! Det uppskattas alltid, så stor tumme upp till det! Absolut skulle jag kunna lägga upp "månadens mål" och ha som en liten sammanfattning i slutet på varje månad, kul grej & det skulle nog vara rätt nyttigt för mig också om inte annat. Så absolut! 
 
Varför jag rider som jag gör just nu, alltså mycket i lång och låg form med snodden på ibland, är helt enkelt för att Snobben är otroligt stel. Och han blir dessvärre ännu stelare på vintrarna, tyvärr :( Så jag rider mycket lösgörande, volter och som sagt en snodd på ibland och har den som ett grundligt stöd för Snobben, liksom. Jag jobbar mycket i skritt pågrund av underlaget men travar och galopperar så fort underlaget tillåter, hehe. Lite luddigt svarat utav mig, men det är lite svårt att förklara i textformat.. Hoppas du fick svar på din fråga iallafall! 
Den här formen rider jag Snobben i för tillfället. Under hoppträningar så brukar jag ha honom i en högre, lite mer bärig "hoppform". Men han orkar inte riktigt bära sig i nån annan form än den långa och låga formen i mer än ett par varm för tillfället. Tyvärr! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Tilda

Åh vad jag gillar din blogg ^^
Kram på dig och hoppas du får en bra veckaa!

2015-01-06 @ 20:39:06
URL: http://nouw.com/tildalovisa
Postat av: Michelle Petersson

Du rider Snobben jättebra tycker jag ;)
Kram

2015-01-06 @ 20:42:24
URL: http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback