Våren 2015 - kommande planer.

Publicerat 2015-01-17 kl. 20:27:40 av Isabel Håkansson
Börja hoppa Snobben igen. Det var 2 månader sedan jag och Snobben hoppade sist. Jag vet inte varför, men varje vinter hittills så har det automatiskt blivit så att vi tar en hopp-paus. Dock är det ju alltid lika kul att hoppa Snobben efter några månaders vila, han är GALET pigg och på då. Förhoppningsvis har han inte tappat allt självförtroende han byggde upp i somras efter skadan.. isåfall får vi starta om på låga hinder igen.
 
Kicka igång dem nationella-proven. Måste jag säga att jag är jätte, super duper nervös och rädd inför starten av nationella-proven. Det känns bara så läskigt och mycket av allting, och att man inte kan plugga till proven känns båda avstimulerande OCH nervöst. Jag menar, tänk ifall dem tar med frågor som rör sig om saker vi pratade om för 1 år sen? Det kommer ju inte jag ihåg nu.. liksom.. hehe. 
 
Starta min första lokala tävling med S, samt medverka i diverse P&J's. Jag har haft Snobben i 3 år snart, i år har jag bestämt mig att verkligen ta tummen ur och starta min och hans första lokala tävling. Jag känner mig jättetaggad och glad över det faktiskt, hihi! 
 
Göra så att bloggen växer ytterligare. Det här räknas nog mer som ett mål för våren, men jag vill få den här bloggen, Isabelhakansson.se, att växa ännu mer. Klättra upp några stepp på topplistan och se statistiksiffran bli ytterligare lite högre. Självklart ska jag kämpa för att se till att det målet blir till verklighet. 
Jag önskar SO badly att jag skrev med en punkt där rubriken löd "Jag ska till göteborg och gå på ridsporteventet". Det skulle vara galet roligt.. och sen är det ju faktiskt sista ridsport eventet nånsin vilket jag inte vill missa. Dock anser pappa att det är en för lång resesträcka för ett event och mamma jobbar, så det är jättetråkigt.. verkligen. Varför är jag inte typ 3 år äldre och har egen bil för? Haha.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Isabelle Johansson

Låter som grymma mål Isabel känns lite galet och skriva sitt eget namn men men haha! Du är riktigt duktig bloggare ska du veta :D

Svar: Gud vad glad jag blir att du tycker så! Blir helt varm! ❤️ kan inte säga annat än desamma till dig, Isabelle! Hihi.
isabelhakansson.blogg.se

2015-01-17 @ 21:42:46
URL: http://isabellejohaansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback