Vaknar upp till en mulen söndag..

Publicerat 2015-01-18 kl. 10:14:25 av Isabel Håkansson
Godmorgon alla morgonpigga och morgontrötta! Som det ser ut på min statistik just nu så är dem flesta av er morgonpigga, eller kanske laddar ni bara upp inför en skolvecka som startar igång imorgon och ställde larmet tidigt idag? Hm. Själv vaknade jag av att det rann ut medicin i hela sängen, så det var bara för mig att greppa min morgonrock och gå med trötta steg in till badrummet för att duscha. Nu är jag pigg och fräsch i alla fall!
 
Idag ska jag till stallet igen, vilket känns underbart skönt. Om det inte är isgata utanför stallet så ska båda hästarna få sig en liten promenad. Dem har nämligen bara 2 broddar i varje sko, vilket gör att dem halkar omkring rätt friskt.. jätte tråkigt. Jag tänkte att jag kan rada upp dagens planer lite snabbt för er...
 
• Mixa ihop en smoothie, blogga, se på gossipgirl.
• Åka till stallet.
• Byta om och åka iväg till Västerås.
• Duscha för andra gången idag, hårinpackning och facemask.
• Plugga.
• Måla naglarna.
• Ta fram kläder inför skolan, packa ner mediciner osv.
• Sooova.
 En gammal bild ifrån september.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback