Slut på lov och ledigheter!

Publicerat 2015-01-08 kl. 07:27:00 av Isabel Håkansson
Just nu... ↑
 
Godmorgon! ♥ Jag skrev ju igår att jag var taggad inför skolstarten, men den känslan försvann samma sekund som pappa väckte mig vid halv 6 imorse.. Jag är riktigt morgontrött om jag inte får vakna av mig själv, notera RIKTIGT morgontrött. Nu är jag uppe iallafall och redo att så fort jag klickat på "publicera" knappen, gå och börja fixa mig inför skoldagen. Idag kör jag på simpelt plattat hår och basic-smink, det blir bra!
 
Igår och idag så har Sanna hästarna, igår blev det skrittjobb för Snobben och idag tänkte hon rida på nån stubbåker i hopp om att kunna tömma honom på lite energi. Igår hade han gått som på nålar för att han var så pigg ;) Blir era hästar också pigga pga kylan? Jag tycker det är bra faktiskt, det skadar ju aldrig med lite extra energi. Så länge det inte går till överdrift det vill säga.. hehe.
 
Dagens planer utöver skolan är alltså lugna, jag ska hem direkt, hoppa i myskläder och upp med håret i en slapp knut för att sen kunna inta mys-moode så tidigt som möjligt. Tyvärr hann jag inte fixa tidinställda igår, men förbered er för en massa inlägg i eftermiddag/kväll. Ska vi säga att vi ses inne på bloggen runt 4? Okej, deal. Ha en grym dag allihopa och till er som börjar skolan idag - vi går igenom det tillsammans. Bara 1 termin kvar innan sommarlov och ledighet, håååll ut!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Julia Nyman

Haha, känner igen känslan av det där med att vara taggad inför skolan tills det faktiskt är dags att gå dit ;) Själv lever jag i förnekelse, mitt pluggande börjar nästa vecka igen och då har jag både tenta och inlämning...

2015-01-08 @ 14:10:20
URL: http://wannabegrey.blogg.se/
Postat av: Julia Axelsson

Har varit galet otagg på det, men kändes faktiskt rätt okej när jag avslutat första dagen. Viktigaste är nog bara att vi försöker ta fram våran målmedvetna sida och vinnarskallen och KÖRA. Hur jobbigt det än är, så är jag så på dig - vi går igenom det tillsammans, som du säger.

Kram <3

2015-01-08 @ 16:17:28
URL: http://julialinneaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback