Pausar ikväll.

Publicerat 2015-01-16 kl. 20:44:00 av Isabel Håkansson
Statistiken är grym, NI är grymma. Ni anar inte hur det känns för mig att ha såhär ont och vara såhär trött hela tiden.. Jag saknar hästarna, stallet, kompisarna, vardagsrutinerna och att kunna leverera här. Ikväll tar jag och pausar härifrån, men jag är tillbaka igen imorgon - tusen gånger starkare. Ni är bäst, bäst, bäst!
I miss him so musch, alldeles för många dagar utan honom och min lilla älskling Philip nu.. ♥ Jag får rysningar när jag tänker på hur glada dem båda blev igår när jag var kom till stallet, även fast det bara var i nån halvtimme. Att få rufsa om Philips lilla troll-lugg och pussa på Snobbens rosa och vit fläckiga ponnymule gjorde mycket för mig. Jag försöker intala mig själv att jag bara är sjuk och är borta från stallet, det är inget konstigt, men just nu känns allt bara hemskt... buhu.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Nikki

Kom igen å kom starkare än någonsin :) we will be waiting for you :)

2015-01-16 @ 22:40:36
URL: http://www.eu-riders.se
Postat av: Lovisa Magnusson

WOW va snygg han är!!

2015-01-17 @ 13:05:20
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback