Nytt år, nya satsningar men framför allt..

Publicerat 2015-01-04 kl. 10:00:00 av Isabel Håkansson
.. ny Isabel Håkansson. Det kan låta cheesy och kanske är jag inte speciellt realistisk när jag säger att jag verkligen, verkligen, VERKLIGEN ska vara den bästa versionen av mig själv detta år - och år framåt. Jag har tänkt tills huvudet värkt och jag har kommit fram till att jag vill sååå mycket. Jag vill så mycket att jag ibland glömmer bort och sopar hälften under mattan. Men, varför? Kanske för att jag är rädd att det ska bli för mycket, who knows. Inte jag iallafall! Det kan aldrig skada att försöka få allting att fungera.. eller hur? ;) 
 
Snobben ska fortsätta att trimmas och tränas så gott det går i dressyr, under uteritter och lösgörande ridpass i nån månad till innan vi börjar hoppa igen. Det passar bra med en liten hoppvila för Mr.S nu när underlaget är som det är, liksom. Det känns inte schysst att hoppträna 1 gång, sen vänta 3 veckor för att hoppträna igen. Snobben blir osäker och jag likaså. Vi som ekipage behöver rutin, helt enkelt. Jag har planerat in en liten mini-vila för Snobben om nån vecka eller två, bara få ta igen allt vi tränat på den senaste tiden och samla på sig lite energi. Jag har en plan & ett strikt schema vi ska gå efter, med start från idag. 
 
Det finns flera 1000 bloggar, dem flesta kämpar mot toppen, andra bloggar för nöjets skull. Man pumpar ut bilder tagna med sina systemkameror, skriver hjärtan och delar med sig av sina nästintill perfekta liv där frukost på fina cafén mitt i centrala Stockholm och träningspass på miljonhästar är en del av vardan. Det är DÄR jag vill komma in, fast på ett annorlunda vis. Jag vill inspirera, peppa och motivera genom att bara kunna vara mig själv rakt igenom. Inga extra tillsatser eller balla storys - bara vara mig själv och dela med mig av mitt liv med både ups & downs. Liksom. 
 
Jag ska bli bättre i skolan, mer personlig på bloggen och jag är sååå spänd på att bara få kicka igång allting NU! Tack för att ni läser bloggen, peppar och stöttar. Jag kommer att gottgöra er 100 gånger om ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback