Nu är det gjort.. flytten.

Publicerat 2015-01-07 kl. 20:34:00 av Isabel Håkansson
Huset är nu ett minne blott och jag kommer alltid att minnas det. Jag har bott där större delen av mitt liv och jag kommer komma ihåg huset med en massa goa och bra minnen ♥ Nu är jag redo för nåt nytt och fräscht! Nämligen nya lägenheten. Jag har varit och påbörjat upp-packningen nu på kvällen och det kommer bli så bra när allt är klart. Nu ser det mer ut som ett bomb nedslag med alla kartonger som står överallt.. hehe.
 
Mamma fyller år även idag så jag, pappa, Pernilla och mamma åt lite middag för en stund sen och hade det trevligt. Jag är lyckligt lottad, liksom HUR skönt är det inte att vi, hela familjen, kan umgås trots att mamma och pappa inte är tillsammans längre? Det är uuurskönt, om ni frågar mig. Inte alls konstig stämning, utan princip som det alltid har varit. Typ. Hur som helst - det äger. 
 
Som ni säkert redan förstått så har jag inte haft nån tid alls åt bloggen idag, tyvärr. Men ni har varit lika duktiga på att kika in här och kommentera iallafall, vilket är jätteskönt. När statistiken är lika bra trots dålig uppdatering så vet man att det är på väg åt rätt håll, hihi. Anyhow, det är skola imorgon vilket betyder att kvällen kommer gå åt till att: Blogga, göra tidsinställda, duscha, ta fram kläder och allmänt fräscha till mig. Jag är taggad inför skolstarten faktiskt, jag har haft ett grymt skönt lov & vilat ut mig ordentligt.
 
FÖRRESTEN, kolla in Evelina Ackmark's intervju med mig här. Jättekul att få bli intervjuad av henne, verkligen.
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: jocke

Det var bra för er att växa upp där men nu slipper ni klippa gräset haha!!

2015-01-09 @ 14:04:12
URL: http://www.flytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback