Mysfredag ♥

Publicerat 2015-01-02 kl. 19:00:05 av Isabel Håkansson
Okej, hur mys ser inte det här ut då? MYSFREDAG. 
 
Hej på er, bloggisar ♥ Det är så skönt att ha som rutin att logga in här, trots att det kan bli stressigt och lite jobbigt för mina kompisar ibland. Dock är dem rätt vana vid det här laget.. ;) I skrivande stund sitter jag heelt proppmätt i matkoma efter att ha käkat tacosmiddag ihop med Sandra, håret droppar fortfarande efter att jag duschade för nån timme sen och jag är såå glad över vad lite lov och ledighet kan göra för själen. Jag har inte varit så här lugn i mig själv på alldeles för länge. 
 
Hästarna fick gå en varsinn promenad tidigare ikväll, vi gick bara runt lite på stallområdet. Snobben var lite tjurig i hanteringen idag och var inte på humör alls, så det var nog bra att vi avstog lite ifrån ridningen idag. Förhoppningsvis är han lite gladare imorgon, då tänkte jag ge mig ut och rida lite i naturen för första gången på ettpar dagar. Looove it. Härligare känsla än den man har när man galopperar fort fram på grusvägar på en överlycklig ponny, den finns inte. 
 
Nu - slå på första filmen för ikväll, vi har en rad olika filmer och serier som vi ska se på under kvällen.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Åh va mysigt :D

2015-01-02 @ 23:23:26
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback