Zzzzz..

Publicerat 2015-01-04 kl. 07:34:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon, hörni. Som jag sa igår, idag ska jag börja ta tag i mitt omvända dygn. Klockan ringde vid 7 imorse och SNARK säger jag bara.. så trött att ögonen går i kors och hela min kropp skriker efter sömn. Men jag kommer tacka mig själv när skolan börjar igen, så jag antar att det blir värt det.. även om det inte känns som så just nu. Buhu!
 
Hur som helst, jag tänkte om en liten stund börja bege mig upp mot stallet för att få klart allting där i god tid idag. Snobben ska ridas igenom på banan om underlaget tillåter, annars vilar han. Utrustningen ska få sig en rejäl omgång iallafall och allt runt om hästarna ska skötas som vanligt, spolning av ben, rykt och en massa gos. Dem är så bortskämda, om inte annat i kärlek. Mina prinsar. 
 
Vi får se vad dagen har att erbjuda, hörni. Men än så länge är allting oplanerat.. rätt skönt at all. Nej, nu måste jag upp & hoppa i min mjukisdress, jag är så himla frusen på mornarna. När jag satt på mig mjukisdressen så går jag nog och lagar ihop lite goa pannkakor till frukost, det förtjänar jag efter att frivilligt ställt klockan på 7, hihi. Snälla - ha överseénde för om ni hittar lite stav och/eller gramatik fel i det här inlägget, jag menar.. klockan är halv 8 på morgonen..(!!) Kom ihåg att göra nånting bra utav dagen hörni, kika in här om några timmar igen. Puss.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback