Mina favorit hästbutiker!

Publicerat 2015-01-09 kl. 11:55:00 av Isabel Håkansson
                       

Hööks och Stockholm ridsport är två utav mina absoluta favoriter. Stockholm ridsport är en perfekt butik om man vill gå in för att köpa snygga outfits, dock är det ganska dyrt där inne. Men som sagt, är man inne där nån gång då & då så kan man faktiskt unna sig nånting snyggt ur deras sortiment, *blink*. Hööks är bra om man vill köpa småprylar, t.ex pannband, schabrak, mineraler eller hästgodis åt sin häst. Det är relativt billigt och grym kvalité på sakerna! Dock insåg jag en sak nu, HERREGUD vad tråkiga och färglösa både Stockholm ridsport's och Hööks loggor är? Hmmm.. lite färg och små söta detaljer hade inte skadat. Hihi.
 
Har ni nån favorit hästbutik? & isåfall, vilken?
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glada hästen i spontan, Västerås! & charlies.nu

Svar: Ja, Charlies är också GRYM!
isabelhakansson.blogg.se

2015-01-09 @ 15:32:19
Postat av: Julia Nyman

Hööks är väl den jag handlar på mest men nyårslöftet 2015 är att sluta med det! Finns många andra "budgetmärken" med mycket finare kvalitét på t. ex. lädret. Så i år blir det nog mindre HÖÖKS och mer Skövde Ridsport :)

2015-01-09 @ 16:29:52
URL: http://wannabegrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback