Mellanlandar hemma..

Publicerat 2015-01-26 kl. 14:50:23 av Isabel Håkansson
 3 "right now" bilder ↑

Hej på er, bloggisar! ♥ Seg måndag, helt klart. Jag har varit sååå trött i huvudet hela dagen, haft ont i huvudet och tänkt alldeles för mycket på min varma, mysiga säng här hemma. Men i samma sekund som man sätter i hemnyckeln i låset på ytterdörren så känner man sig plötsligt 200kilo lättare och allt bara släpper, liksom. Iallafall om ni frågar mig, just nu. Det är så himla mycket i skolan nu med prov, inlämningar och skrivuppsattser, samtidigt som man i bakhuvudet hela tiden tänker på dem kommande nationella-proven OCH gymnasiet. Shit, 9:an alltså. 
 
Anyhow, nu är jag hemma och tänkte släppa skolan i några timmar. Mamma hade gjort matlådor till och syrran, så jag har precis stoppat in min mat i micron och väntar på att den ska bli klar. Så länge tänkte jag självklart kika in här och säga hej, checka läget och skriva av mig lite. Det är fanimej lite terapi att ha en blogg, att få logga in på en alldeles egen sida och skriva, lägga ut bilder och snacka med ER. Här håller man en god ton och peppar varann! 
 
Idag ska Snobben ridas ut i sällskap av Philip och Pernilla, mycket sidvärsrörelser och lite lydnads-träningstår på schemat för idag. Utöver det ska sadelkammaren städas och stallet fixas i vanlig ordning. Vardagen är igång - ohyes. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback