It's just my usual bad luck.

Publicerat 2015-01-22 kl. 18:29:52 av Isabel Håkansson
Två sidor av mig. Hihi, första bilden är tagen när jag precis kommit till stallet i vita sneakers, svarta tighta jeans och en hög hästsvans, en massa parfym och en vit blommig tröja. På den andra bilden står jag i täckbyxor, en tjock vinterjacka, gamla och slitna vinterrid stövlar och ett stickat pannband. The best of both worlds, helt enkelt. 
 
Med fetaste huvudvärken, smärta i halsen och onda öra så knapprar jag mig in på blogg.se's server. Jag är redo att läsa igenom lite kommentarer, skriva tidsinställda och allmänt bara snacka med er litegrann. Idag har det varit lika dåligt väder som igår, snöigt och halt. Jag har varit nära på att halka flertalet gånger under dan och väntar bara på när jag kommer göra min första vurpa det här året.. haha. Det är en sak ni kanske inte visste, men jag är alltid den som ramlar/snubblar/halkar, ALLTID
 
I snö ovädret iallafall så tog jag bussen ut till stallet för att pyssla lite med ponnypojkarna. På grund av min extrema huvudvärk och allt därtill så fick båda hästarna vila idag, men jag stretchade igenom Snobben ordentligt och hoppas på att han kan komma ut och skrittas imorgon istället. I helgen ska det bli effektivt för båda hästarna, jag och syrran ska köra Philip och Snobben ska ridas ut, en dag jobb och en dag bus på olika vägar med olika underlag. Yes, planering är A & O om man ska kunna bibehålla hästens lycka för ridning och träning i det långa loppet, om ni frågar mig. 
 
Annars då? Skolan, hästarna och livet rullar på. Jag känner mig rätt lycklig trots alla omständigheter med förkylning, ständig huvudvärk och lite sådär. Känner inte att jag har nån som helst rätt att klaga ändå, jag har det bättre än sååå många andra, och jag är så tacksam för allting.. att jag är född i min kropp och tillhör just min familj. Dem förstår och stöttar mig alltid, no matter what. ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback