Inköpslista // hööks.

Publicerat 2015-01-06 kl. 14:00:00 av Isabel Håkansson
Det här ska jag köpa idag, troligtvis. Iallafall multivitaminen och bandageunderläggen ska köpas, om Snobben som redan hatar när jag lindar hans bakben låter mig linda honom med både lindor OCH paddar dock är en annan femma.. hehe. Men det känns värt att försöka och det kommer kännas bättre att rida med ett underlägg som fördelar trycket när jag lindar, liksom.
 
Jag får ofta frågor nu för tiden som lyder typ: "varför köper du så mycket saker åt Snobben nu när du inte ens vet om du ska ha kvar honom eller hur länge?", och alltså om jag säger såhär.. Jag kommer ALLTID, så länge Snobben är i min ägo, att köpa nödvändiga saker åt honom. Han är min andra halva och aldrig kommer jag att missunna honom nånting bara för ett par hundralappar hit eller dit. Never. Han är värd mycket mer än så för mig, så otroligt, obeskrivligt mycket mer. Så snälla - fråga eller tänk inte ens i dem banorna. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback