I skrivande stund..

Publicerat 2015-01-10 kl. 21:21:06 av Isabel Håkansson
Hur är det med er, alla underbaringar där ute? Jag har ju köpt domän här på blogg.se vilket betyder att jag har PRO-versionen på min blogg. Jag kan alltså se besökskällor (vart folk hittar min blogg), när min blogg har som mest besökare, varifrån människorna som läser min blogg kommer ifrån osv. Ni är verkligen utspridda över hela Sverige! Jag har besökare från Göteborg, Stockholm, Märsta, Köping, Trollhättan, Östersund och jag kan bläddra igenom 10 (!) sidor där en sida visar 10 städer i stöten. Vilket betyder att ni som läser min blogg kommer ifrån 100 olika städer. Rätt coolt när man tänker efter! 
 
Idag har jag fått upp min dator hos mamma och har suttit fastklistrad här hela kvällen. Förhoppningsvis drar jag ut om nån timme eller så, för nu är jag trött på att sitta hemma ;) Haha. Jag är en otroligt rastlös människa, att ligga en hel kväll och se serier faller mig inte i smaken överhuvudtaget. Jag föredrar kompishäng eller sena stallkvällar före alla dar i veckan, lätt! Det har ju både sina för & nackdelar, ibland skulle min kropp veeerkligen behöva vila - men jag klarar inte av det. Stillheten, en icke-pressad vardag.. Nope, tråkigt om ni frågar mig. Är ni också rastlösa av er? 
 
Nu: Klicka ner bloggfliken för ikväll och plocka lite på rummet, duscha och sådär innan jag förhoppningsvis drar ut. Vi hörs imorgonbitti som vanligt. Godnatt, ni kompletterar mitt liv och tillför det där "lilla extra" varje dag. Ni äger ♥
 
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback