Hörni, mysmode - ON!

Publicerat 2015-01-24 kl. 22:10:50 av Isabel Håkansson
Right now.
 
Hejsan, goingar! ♥ Nu har jag precis slagit mig ner inne på mitt rum efter att ha kollat på lite TV ihop med mamsen. Mr.Probz låt "nothing really matters" går på repeat i lurarna och jag är redo att ta mig en dusch, svida om till mjukiskläder och bädda ner mig i sängen med ett avsnitt av gossipgirl, en skål chips och en monster. Jag har skrivit lite inlägg som kommer upp på tidsinställt, tänkt en massa och bara tagit det lugnt. Det kliar i kroppen och det känns som om jag skulle kunna springa ett maraton.. men, jag sparar på krafterna tills imorgon. Då ska båda hästarna motioneras igen! 
 
Jag tänkte mest bara kika in här och checka av läget innan jag släcker ner för ikväll, godnatt hörni.. duschen väntar! Jag lovar att försöka uppdatera åtminstone lite bättre imorgon, så kika in här imorgonbitti? Deal? Sovgott, gymmisar. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Julia Axelsson

Åh så mysigt ♥

2015-01-25 @ 10:11:44
URL: http://julialinneaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback