Hoppas ni njöt av er sista lediga dag, S och P.

Publicerat 2015-01-18 kl. 22:16:00 av Isabel Håkansson
Dem första bilderna är ifrån vår lilla mysstund i hagen, hästarna var pigga & glada! Andra bilden är på Snobben och Philip när dem stått uppstallade i uppåt 40 minuter. Snobben började tröttna och Philip ville ha mat (som vanligt). Lägg märke till att Philip måste ha förlängningssnören fastknäppt på båda sidorna utav grimman för att uppstallningssnörena ska ha en chans att nå. Så gulligt!

Hej på er! Ikväll har det inte blivit mycket till uppdatering, men jag har haft mina anledningar. Se över mina "dagens planer" som jag skrev i ett inlägg lite längre ner, så ser ni. Jag har varit och kollat på bio med pappa & Pernilla, biofilmen var jättebra och jag skrattade mycket. Nu är jag hemma och är skapligt trött, mätt och otagg på skola imorgon. Men hörni, inga sura miner - vi alla går igenom den olidiga skolångesten tillsammans, right? Vi klarar det och har gjort det i måååånga år nu, vi äger!
 
Hur som helst, hästarna fick sig en rejäl rykt förut i eftermiddags. Planen var att gå ut och promenera men som vanligt lyckas jag och syrran dra ut alldelles för mycket på tiden. Det är verkligen typiskt oss, att borsta liiiite för länge utan nån som helst tidsuppfattning. Det kändes lite surt, men ändå.. imorgon ska Snobben ridas igång igen och lika för Philip. Jag hoppas istället att dem njöt av sin sista dag på deras lilla jul-lov.. mina prinsar.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia Jansson

Härligt att få sätta igång hästarna igen! :)

2015-01-19 @ 12:29:19
URL: http://eryttaren.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback