Helgens planer..

Publicerat 2015-01-10 kl. 13:30:00 av Isabel Håkansson
Fredag (igår): Gick i skolan och sedan var det snabba ryck hem för att blogga och käka nåt litet. Runt klockan 5 så styrde bilen emot Stockholm där jag, syrran och pappa ska käkade god middag och bara var. Så skönt!
 
Lördag: Åker hem till Sala igen. Snobben ska ridas eller på ett eller annat sätt motioneras och sedan drar jag hem till en kompis på kvällen.
 
Söndag: Snobben ska ridas eller på ett eller annat sätt motioneras. Utrustningen ska putsas och sen ska jag även börja packa upp på mitt nya rum.
Åh, jag blir helt till mig varje gång jag ser Snobben och hans söta ansikte. Han har så stora fina ögon och pussgo mule, sötnosen ♥♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback