Get to know me..

Publicerat 2015-01-03 kl. 13:42:00 av Isabel Håkansson
• Jag vill aldrigaldrigaldrig skiljas osams med någon som betyder mycket för mig. Jag får en sån ångest och kan verkligen inte släppa vad som hänt. FÖRSTÅ om det skulle hända nånting, och så var det sista man sa nånting elakt/nånting man inte menade? Gråter av tanken. 
 
• Jag är perfektionist ut i fingertopparna. Inte när det kommer till mig själv, men när det kommer till mina djur. När jag hade kaninerna hemma t.ex så stod jag alltid ute och plattade till deras spånbäddar, krattade utanför burarna och fluffade upp halmet. Och till hästarna vet ni ju redan hur oootroligt noggrann jag är, hehe ;) 
 
• Jag öppnar inte gärna upp mig för nya människor. Jag kan mer än gärna snacka, skratta och hänga med personer jag inte känner så bra. Men jag har SÅ svårt att släppa in nya människor i mitt liv, bjuda hem dem och/eller verkligen vara mig själv. Det tar lång tid för mig, och går det för fort fram så släpper jag allt. 
 
• Bestämmer jag mig för något så kämpar jag stenhårt för att komma dit. Det kan handla om vad som helst, har jag bestämt mig för att få bra på ett prov, hur svårt och jobbigt det än känns, så sitter jag uppe hela nätter och pluggar för att komma dit. Jag vet vart jag vill med bloggen, och jag lägger ner sååå mycket tid, enegagemant och omsorg för att komma dit. Varje dag. 
 
• Jag är oftast positiv och det är ytterst sällan som jag är negativ. Vad blir bättre om man är negativ, brukar jag fråga mig själv? Bättre att se allting positivt och vara glad istället, för det gör såsåså mycket även om man kanske inte tror det. Om inte annat för folk i ens omgivning. 
 
• Jag är alltid jätteärlig, på både gott och ont haha. Frågar nån "vad tycker du om min pojkvän", "vad tycker du om mina kompisar" eller varför inte "vad tycker du om den här tröjan" så svarar jag ärligt på det, alltså verkligen. På så sätt hyschar jag aldrig ner mina egna åsikter, frågar nån mig något så svarar jag 100% ärligt på det. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback