Fullt upp hela dan.

Publicerat 2015-01-05 kl. 17:59:06 av Isabel Håkansson
Hej på er, uppdateringen - I know. Jag har haft fullt upp heeela dagen och ännu är den inte över. Nu väntar stallet här hemma och jag ska mocka, packa hö, byta vatten och borsta både Snobben och lilla Philip, såklart. Efter det så måste jag hem och göra nånting åt mitt hår och min hy som förövrigt fått extrema finnutslag under dem senare dagarna.. So yes, så ligger det till just nu.
 
Jag förklarar vart jag varit och varför jag inte kunnat blogga lite mer utförligt när jag kommer hem, jag ska packa med mig kameran och fota lite i stallet och sådär också. Så kika in här hörni, för uppdatering kommer. Jag lovar! Tack för att ni kikar in här trots att bloggen står tom, det betyder mycket ♥ Kram. 
Snobben ser fram emot sin vintervila tror jag, han har jobbat på såå bra dem senaste veckorna. Men först väntar några dagars träning och sen några dagars nedtrappning av ridningen. Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge, eller hur är det? ;)
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback