Friday!

Publicerat 2015-01-23 kl. 07:55:13 av Isabel Håkansson


En hallon och banan smoothie får bli starten för den här fredagen! Idag ska bli en bra dag med bara en massa roliga saker. Efter skolan ska jag nämligen catcha upp med ettpar kompisar och sova över, det var längesen nu och det behövs soo badly. Jag kommer inte ha nån tid åt att sitta och blogga idag, så det får bli mobiluppdateringar eller inget alls.. Tyvärr. 

Mamma och syrran promenerar hästarna och pysslar om dem litegrann, imorgon ska båda två tränas ordentligt. Jag ser fram emot att köra Philip faktiskt, det har jag inte gjort sen sommaren 2013. Självklart ser jag fram emot att trimma min lilla Snobb också, han är sååå härlig att rida just nu med all energi och vilja som han samlat på sig under vinterns gång. Nu tickar klockan & skolan väntar, puss. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Julia

Älskar din design! :)

2015-01-23 @ 15:00:52
URL: http://juliastegfeldt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback