Frågor #1 // Familj.

Publicerat 2015-01-25 kl. 13:30:00 av Isabel Håkansson
Jag samlat ihop lite frågor jag fått under dem senaste månaderna och tänkte ta dem allihopa i 3 delar. Första katogerin har jag valt att döpa till "familj" då dem flesta frågorna är familjerelaterade. So, let's go. 
 
Vart bor din pappa, varför är du i Stockholm så ofta? 
Min pappa bor både i Sala och Stockholm. Stockholm är hans riktiga hem, liksom. Till Sala kommer han då han ska träffa mig och Pernilla, vilket brukar vara 4-5 dagar varannan vecka. Pappa har ju egna företag vilket betyder att allting blir lite sporadiskt. Ibland kan vi han vara i Sala en hel vecka och ibland kan han bara vara här i 3 dagar, det beror på hur mycket jobb han har. Jag är såå tacksam och GLAD över att han har så bra ekonomi att han kan betala två boenden varje månad.. Så tacksam. ♥
 
Hur pass nära är du dina föräldrar, kan ni snacka om allt och så? :)
 Absolut, det kan vi verkligen. Jag är väldigt nära mina föräldrar, och samtidigt som jag ser dem som mina föräldrar så ser jag dem som mina bästavänner. Jag kan berätta exakt allt för dem, och det gör jag också. Jag litar på dem till 100% och vet att dem alltid kommer stötta mig i vilka val jag än gör i livet, och vägleda rätt mig om jag är påväg åt fel håll. 
 
Gillar dem också hästar, stöttar dem dig i din "satsning"? 
Mamma gillar hästar, pappa gillar dem mindre.. haha. Men båda två stöttar mig inom allt som rör hästarna, och utöver att dem stöttar mig, lyssnar och hjälper till otroligt mycket så betalar dem även allt och kör mig om jag vill iväg och träna etc. Pappa och jag åkte faktiskt iväg själva en gång och red i ridhus, pappa både körde ledarövningar med Snobben och städade ur transporten. En liten, liiiiten del av hans hjärta kanske älskar hästar ändå? ;) 
 
Är du ledsen för skilsmässan fortfarande? 
Alltså.. vad ska jag svara på den frågan? Det är klart att jag är, det kändes som världens största förlust den dagen familjen delades upp och mamma och pappa gick skilda vägar i livet. Men samtidigt så vet jag att det här var det bästa för alla och dem är goda vänner idag, mamma och pappa. Dem pratar med varandra varje dag! 
5 år mellan bilderna, jag och systeris. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback