❤ Första natten i nya lägenheten ❤

Publicerat 2015-01-11 kl. 23:19:07 av Isabel Håkansson
Nej, mitt rum är inte riktigt klart ännu. Jag har några lådor kvar att packa upp och det ska hängas upp tavlor osv.. Men än så länge ser det ut lite såhär ↑

Godkväll på er! Jag har precis varit ute på kvällspromenad med en utav våra hundar som har lite ont i magen, nu hoppas jag att hon kryar på sig under natten. Älsklingen ♥ Annars ikväll så har jag bara packat upp, packat upp, packat upp och packat upp lite till. När jag väl tar tummen ur och fixar så tycker jag att det är rätt mysigt, faktiskt. Jag menar, tända ljus, musik, myskläder och håret uppsatt i en slapp knut mitt uppepå huvudet medans man fixar på sitt nya rum.. låter det inte LITE mysigt iallafall? 
 
Nu återstår inget mer än att tvätta ansiktet, ta fram morgondagens kläder, skriva dagbok och lyssna på lite lugn musik för att sen sätta punkt för den här dagen. Imorgon är det måndag, och jag har för första gången på vääldigt länge riktigt grov söndagsångest. Jag vill inget hellre än att ha lov i 3 veckor till, varför har skolan börjat igen? VARFÖR? Bläää.. Hur som helst, sov så gott nu så hörs vi förhoppningsvis imorgonbitti. Gnight.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Ser väldigt mysigt ut :D

2015-01-12 @ 20:46:55
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/
Postat av: Michelle Petersson

Åh va fint det ser ut! :D
Kram

2015-01-12 @ 21:32:18
URL: http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback