Ett snabbt mellanmål innan jag drar mig vidare.

Publicerat 2015-01-12 kl. 14:51:27 av Isabel Håkansson
Hej på er ♥ Dagen har verkligen gått i ett, jag somnade sent igår vilket resulterade i att jag vaknade alldeles för sent idag. Fick springa till skolan utan att äta frukost vilket i sin tur ledde till att jag var dö-trött på dem första lektionerna innan lunch. Pjuh, nu är jag äntligen hemma iallafall och har plockat fram lite mellis som jag ska käka nu innan jag ska gå ner till buss-stationen och närmsta buss mot stallet. 
 
Snöflingor har fallit ner ifrån himlen under hela dagen och snön riktigt yr runt i lilla Sala för tillfället. Jag ska erkänna att jag är liite tveksam på om Snobben kommer vilja ridas idag, som jag skrev för några dagar sen så får han grov "headshaking" när det snöar/regnar ute.. riktigt tråkigt är det då jag i grund & botten absolut inte har några problem med att rida under snöfall, hihi. Anyhow, resterande av dagens planer ↓
 
♥ Ta bussen till stallet.
♥ Pulsa med Philip i djupsnö (promenerar honom).
♥ Ev. rida Snobben. 
♥ Fixa litegrann i sadelkammaren.
♥ Ta bussen hem. 
♥ Duscha, blogga, äta och ta det LUGNT. 
Dagens facelook.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Fina du!

2015-01-12 @ 20:46:21
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback